IM4U

Assalamualaikum dan salam sayang buat semua.. ^_^

Matahari memancarkan sinarnya, kedengaran burung berkicauan melagukan lagu riang..Apa tandanya??
Ya!! SELAMAT PAGI semua.


Entri kali ini mengenai 'IM4U' yang telah saya sertai minggu lalu... Yahoo! best sangat2 taw. Mesti ada yang tertanya2 apa itu 'IM4U'? IM4U adalah kegiatan sukarelawan yang disediakan khas untuk generasi Y kita ni. Apa fungsinya? yela, kadang kala generasi Y kita ni, banyak membuang dengan benda2 yang tidak berfaedah. Jadi, dengan adanya penyertaan mereka bolehlah menyumbangkan tenaga dengan membantu apa yang patut. Macam mana nak jadi ahli? alaa.. senang je. Buka je FB, lepas tu tekan like dekat page IM4U. Sekarang, dah jadi ahli da.. Yahoo..!Google! MSN!Merapu... :p

Now, meh kita lihat apa aktiviti yang saya dan kawan2 saya lakukan spnjng karnival IM4U yang bertmpat d Batu Pahat, Johor.

# kawan2 duta IM4U

# Alamak! jadi Mc pulak.

# we support IM4U


# dapat jawab, dapat t-shirt

1ST tyme taw jadi sukarlawan ni sronok jga. lagi2 masa tu cuti kat IPG..lupa plak sempena apa. Sumpah! masa 1st sampai terminal bas Batu Pahat, Johor.. rasa nak terbang balik IPG je. Kenapa? punyala jauh perjalanan pergi JB. Lenguh badan, kaki, tangan dan segala2nya. Lagi 1 yang buat kami bengang, sampai sana tak da orang yang nak ambil. Hamboii.... Mcm2 rasa masa tu. Nak ngis pon ada. Yela, da malam kot. Kami da call orng yg diprtnggungjwbkan mnjaga kami ttpi, dorng pun sesat juga. Yela..orang KEHEL katakan. 

Da dekat 3 jam tunggu kt stesen bas, mcam2 jenis manusia yang kami jumpa... bole kata ada 2 3 kedai je yang masi buka. Seram kan? Tapi xpela, janji endingnya bukan sad story tapi Hepy sangat2 kenal akak2 dan abg2 yg jaga kami 2. BEST! kalau dapat jumpa lg, msti sronok..

#Setiap yang berlaku dalam hidup menjadikan kita lebih matang dan bahagia..


No comments:

Post a Comment

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Princess Pinky. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa