GEMBIRA ++ SERONOK

Assalamualaikum dan salam jumaat ^_^

Betapa saya gembira sampaikan tak dapat berkata2


Rasa gembira menjalar-jalar dalam diri ini. Rasa macam nak melompat atas katil 200x sampai pengsan.. Lepas tu nak makan coklat sampai gemuk.hahaha..
Dapat gambarkan tak betapa gembiranya saya pada hari ini? Yeh!! sebabnya, hari ini saya join 2 segmen ooOo. 1 peningkatan yang sangat mendadak. Disebabkan kejakunan saya itulah mengakbatkan saya SERONOK ++++ GEMBIRA.


 + 
Segmen Cik Lyeen dan yaya

Yang kedua, abang saya telah menjanjikan sesuatu yang saya tidak sangka-sangkakan selama ini. Terharu sangat2 ibarat durian runtuh.  Apa yang dijanjikan? Bak kata Dato Siti, biarlah rahsia. Bila saya da dapat 'benda tu' lepas CNY ofcoz, laju2 je tangan update kat blog.hehe

Ke-3, masa on9 kat fb tadi.. ada manusia yang sangat la baik + sopan + ikhlas + jujur ++++++ pm saya. Dia kata nak tunaikan janji yang pernah dia buat dahulu. Janji? janji apa? then, saya tanya lagi.. Janji apa? dia cakap dia akan bagi 'benda' tu sabtu ni.. tak ke teruja saya nak tahu tu. Apa ya? SABTU!! here i come..
Ok2, ni pun akan d update.


Senyum seikhlas-ikhlasnya


'itu pun nak gembira ke?' OFCOZ Lain, orang lain caranya. Macam saya, kegembiraan yang sedikit itu boleh membawa kesan yang mendalam kepada saya. Alhamdulillah, bersyukur sangat2 kerana dikelilingi oleh orang2 yang baik dan memahami. Yang paling penting, jika nak orang disekeliling berbuat baik dengan kita, kita kena lah jadi YANG TERBAIK bukan setakat baik je.


# Saya bukan ustazah.. Namun jauh dilubuk hati saya...saya ingin sekali 'kemuslimahan' itu menjaga pakaian saya#

2 comments:

  1. wahh tahniah ye.. Alhamdulillah.. teruskan keseronokkan diri sis ye.. btw, done follow ur bloggy... ;)

    ReplyDelete

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Princess Pinky. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa