Syukran ^_^

Assalamualaikum dan salam semanis kurma ^_^


Krak..krak..krak....krak...!
Bunyi apa tu? rasa tak puas hati ini, sya cuba lihat bawah katil, bawah meja, luar koridor.. dan dpn pintu. TAK ADA LA!! Siapa la nak mainkan aku ni? Rasa malas nak layan, cepat2 'landing' atas katil. Tiba-tiba bunyi yang sama kedengaran lagi. 

Krak! 
Waaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!

ITU BUNYI TULANG SAYA LAH!haha.. HEBAT tak? kat atas tu over je lebih. Tak ada maknanya. Jangan mara :p Okla, sebenarnya saya penat sangat hari ini. Seharian kat Lowyat beli apa yang patut. So kaitan antara tulang dengan entri ini ialah rasa lenguh 1 badan boleh mengakibatkan tulang mulang saya mudah reput. Betul ke? haha...gurau lagi la. Macam ni, entri kali ini adalah kesinambungan drpd entri yg sebelumnya. Masih ingat tak? kalau tak ingat, sila tekan sini. Semalam, saya dpt panggilan daripd 'someone' then dia suru saya turun kat bawah. Dengan meredah hujan bersama roomte tersayang, saya dapat 'bungkusan' yang agak memeranjatkan. Apakah bungkusan ini? Sampai je kat bilik, laju je tangan ni menggeledah bungkusan tu. Terasa diri ini ala2 ahli forensik pula.hehe.. Cuba teka apakah yang tersembunyi di balik bungkusan itu?


Jeng..jeng.... AYAM BERGOLEK2

Syukran awak ^__^

Mmg agak terkejut. Kiranya, orang yang mengantuk disorongkan bantal. Dah sah2 lah saya lapar tahap gaban tengah2 malam macam ni, ada pulak orang yang 'baik' teringat kat saya then hantar AYAM GOLEK ni. Rezeki jangan ditolak. Ttapi, bila dah dapt 2, ingat2 lah kawan k? Maka dalam masa 3 minit saya mampu mengumpul 4 orang sahabt saya untuk sama2 'MENGGAP' ayam itu. P/s jangan jeles...

Buat awak! dan awak! atau pun haaa.... awak! terimas ok? tapi, janji jangan buat lagi. Bukan menolak rezeki. Tetapi, perlu kita ingat manusia ni ada 1 sifat yang semulajadi... bila selalu sangat memberi, maka secara automatik atau manualnya.. kita akan selalu mengharap pemberian. Jadi, untuk mengelakkan, berhenti dan terima kasih sekali lagi.


                                         
Ucapan penghargaan juga untuk awak dari KAMI THE GENG

P/s: Sesungguhnya agama Islam itu mudah dan sederhana maka jangan menyukarkannya ^_^

2 comments:

  1. untunglah dpt makan free..:) lain kali hantar pi aras bawh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bha2... Ok2. lupa pulak ya mau hantar p bawa. hehehe

      Delete

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Princess Pinky. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa