Cikgu comel dah datang..

Assalamualaikum dan salam semanis macaron ^_^

Petang yang syiok terlentang atas katil ni sya manfaatkan dgn menaip sesuatu yang berguna. Rasa dah lama tak update kat blog ni. Ada rakan yang bertanya, bila nak update...dah lama sngt xtaw prkmbgn bhru..amboiii, ayat...Ala2 artis gitu lorh..

Minggu depan da stat cuti. Eh! awalnya...kenapa erk? buat pngtahuan semua sy akan menjalani PBS di sekolah yg saya pilih.. PBS? apa tu? PBS stand for Pengalaman Berasaskan Sekolah. Apa yang saya lakukan kat sana? selama seminggu, kami guru2 pelatih akan menyiapkan tugasan yang diberikan oleh maktab dan meninjau aktivti di sekolah tersebut. Hebat tak? dengan cara ini, guru pelatih dapat pendedahan awal mengenai sekolah..

BTW, minggu depan saya dan 2 orang rakan akan melaksanakan PBS 3 di SK Cheras Jaya, Balakong, Selangor Darul Ehsan. Kenapa pilih Cheras? alasanya:

1. dekat dgn sekolah abang
2. Nak rasa mcmna murid sekolah elit

PBS 1 saya buat kat Bintulu, Sarawak
PBS 2 saya buat kat Semporna, Sabah
PBS 3 saya buat kat Cheras, Selangor
PBS 4 ??????

Tak sabar nak pergi sekolah tu, doakan yang terbaik untuk saya... ^_^

*semakin kuusir kau dari ingtanku.. semakin dekat kau dihatiku*

2 comments:

  1. welcome to the school.. bgus la de pndedahan awl.. kami cikgu2 yg bru start ni.xde dedah2 dh, pggil kursus 3 hari trus run.. tu yg kecoh kat media tu.. tahun ni dh ok kot PBS...

    ReplyDelete
  2. 2la.. untg juga jadi guru pelatih ni..bnyk pndedahan awal mngnai murid dan sekolah. Jadi, lepas ni xla terpinga2 kat skola tu..

    ReplyDelete

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Princess Pinky. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa