BAGI BALIK SEMANGAT SAYA!

Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu ^_^

What should I begin from? It runs away from me, in reality i return back to nostalgia

Sy bz dgn mcm2 prkara..asgmnt, presntation,sukan dll.. Sbb tula lama da tak update blog ni. kecian kat cik blog..Jgn mara sy ok! lepas ni, tiap hari nak update. 


Sem ni banyak sngt bnda mnguji mental dan fizikal sy. Sya hnya manusia biasa yang kadang kala tewas dan lemah dalam bab2 hati... Terlalu banyak dan sangt2 banyak perkara yang berlaku dalam hidup saya. kadang kala ianya berputur 360 dan sy xmampu....xmampu menghadpinya.

Kalau nak tadah air mata yg mengalir tiap hari ni, mybe da boleh buka kedai air klapa..hehe ttpi, sbagi manusia yg prcaya kepda qada dan qadar Allah, sy terima dgn ikhlas atas ujian yg diberikan kerana ianya bukan dluar batas kemampuan sy. Sy masi mampu hadapiny dgn prtolnganmu Ya Allah....dgn nasihatmu Mak tersyg..trima kasih.

Hati ini.....minda ini..jasad ini.... sungguh engkau lemah.. Jgn ngis. JANGAN! Setiap dugaan itu dtng kerana Allah nak menguji umat yg Dia syg.  Selama ni sya pendam. Saya diam. Berlagak mcm saya OK. Tipu org sana sini. Sorok perasaan sebenar. Menangis sorng2. Ni bukan pasal sesiapa tapi ni hal hidup saya. Bukan Awak dan AWAK. tapi, SAYA! betul..saya sedih... 

Doakan yg terbaik untuk saya, doakan segalanya akan pulih seperti biasa.. doakan untuk sy terus tabah menghadapinya..

NOTA HATI: Hak bersuara hak kami, kalau tak suka...jgn baca

No comments:

Post a Comment

 
♥ Copyright © 2013 reserved to Princess Pinky. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa